felling

masa nya untuk aku lupakan diri kau..aku tahu kau masih suka kan ex kau...tapi aku harap lepas ni jangan layan diri aku lagi.jangan chat dengan aku lagi..jauhkan diri kau dari aku..aku masih sayang kan diri kau sebagai kawan..aku harap lepas ni kau tak kan muncul dalam hidup aku lagi..aku tak boleh nak menyebut nama kau disini.kerana nanti orang akan tahu siapa kau..kecuali akak angkat aku je tahu pasal ni..aku mintak maaf kalau aku buat silap dengan kau kee..aku fikir ni masa nya untuk aku lupakan kau,jauh diri dari kau....

5 comments:

faradiyana mutussin said...

sabar ekk..sya pn mcm awk gk..tpi kena redha sbb mgkn Allah swt dah ambk dye dri awk..tpi Allah swt akn bgi yang lbh bek..owg tue xbek tuk awk pn..sbr ekk..=)

O CIKTEDDY said...

ok lupakan..hehe

Nyue said...

jgn layan sgt perasan i2

C i k P i p i T e m b a m said...

biasa lah tu , akak x penah kene cmnie.. tp kene tggal ade la. haha sedih x trkata tp prcayalah tuhan akan gantikan sesorang yg lebih baik.. insyaallah.. solat jgn tggal.

Fatin Syazwani said...

okk...tq guys...atas comment korang selama ni