sekolah..

   hai..ni kawan2 saya..hehe..esok da jumpa balik..best nya..hehe..tapi kitaorang tak sama kelas..uhuhu..sedih nya..hehe 4/1/2012 hari buka sekolah..korang semua dah ready?..kita pun dah ready..excited pun ada juga felling ni..tahun ni juga saya dan kawan2 akan ambik periksa PMR ..hurm.rasa takut pun ada sebab takut tak boleh nak jawab..mak saya kata kalau dari awal kita baca sikit2 insyaallah kita akan dapat jawab and dapat keputusan yang baik..kena buang sikap malas belajar...hhehe..tula yg kena buang dari sekarang..laptop,facebook,twitter.blogger semua nya kena jarang online..sebab kalau selalu buka memang jawab nya tak kan sentuh buka lah kan..hehe..seperti cikgu sekolah cakap ''kamu semua ni malas buat kerja sekolah sebab balik sekolah campak beg dengan buku lepas tu on computer,lepak dengan kawan dan sebagai nya leteran cikgu tu'' hehe tapi leteran cikgu tu juga bagi saya dan kawan2 pengajaran supaya tak malas nak buat kerja sekolah dan tak malas nak belajar..hehehe..tahun ni tahun baru saya nak buat azam baru yang saya akan jadi budak baik,dengar cakap ibu bapa,buat kerja sekolah,mengulang kaji.dan yang paling penting nak buat ibu bapa saya gembira..hehe
                  tu jela buat masa ni..hehe  sambung malam nanti...sekian..assalamualaikum =)

No comments: